Известие

Collapse
No announcement yet.

нещо се прее.... яко май

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Гарнитура на главата,пробито бутало,счупени сегменти.Както и да го погледнеш-сваляне на главата!Съжалявам за колицата ти,но това те чака.Успех!
    е не мога си обясня защо само сутрин прави един облак дим и после го нема.даже днес ходих в сервиз душиха ауспуха,форсираха само на бензин мерише а маслото избяга за три денаспоменаха за гарнитура може би,а преди това да стане позагря май повечко следващата чертичка след80гр.
    Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

    Comment


    • #17
      Най малко си за гарнитура на главата.Като се свали главата ще се видят и останалите карантии.Не ръчкай по електрониката!!!!!Може и да замериш и компресията,но е твърде вероятно да не покаже нищо.Пак ти казвам!Не пипай електрониката,че тука стана на мода,а след като дадат по 500-1000 лева,разбират,че е механичен проблема.Сутрин изпушва,защото цяла вечер на воля маслото се стича през прегорялата гарнитура.След запалването , няма как да влиза от там.А ламбда сонтата, след тая маслена атака,как да работи.Не и стига въображението!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Не съм много съгласен че когато мотора е в покой цилиндъра се пълни с масло.Мисля че тогава се стича в катера и нивото му е много по-ниско от гарнотурата на главата.Ако има изгоряла гарнитура или ще яде маслото и ще се създаде голямо налягане в маслената система.

        Може и да греша все пак.

        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

        Comment


        • #19
          [quote=JORDANGT;417625]Няма да му се размине свалянето на главата.Преди това само гадаеме и хвърляме боб.а там други са майсторите
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            и според мен това е или гарнитура глава или сегмент счупен.колега замери си компресията на МПС-то.
            sigpic

            Alfa Romeo 155, 1.8, TS

            Comment


            • #21
              ето това колеги не е истина но алфето спря да пуши само,беше ми избягало половин литър масло сега го долях и ще го наблюдавам дали ще мръдне,но като спря да прави тия облаци дим мисля,че ще го задържи или поне много се надявам да ми се размине ремонта
              Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

              Comment


              • #22
                колеги,а с кои ключ се свалят свещите.146 1.6 тс

                Comment


                • #23
                  Колега, преди да сваляш глави и т.н. взете проверете сепаратора за картерните газове. Той се намира в капака на клапаните, захванат е с три болта и силикон сваляш киснеш миеш "гадна работа" с кореселин примерно и обратно. После внимавайте с монтажа на капака щото много лесно се чупят ушите.
                  Ако има нещо неясно мога да открия снимки евентуално

                  Comment


                  • #24
                    пак изпуши днес тая алфа май нема се размина с ремонта,но кога ще стане не знам
                    Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

                    Comment


                    • #25
                      Колегата ти спомена нещо за сепаратор.Имах подобен проблем.На дълъг път със 130/140км/ч. изпуши яко,и това се случи на път за Родопите.Прибрах се като долях 1л. и в по-високите обороти пак пропушваше.Тогава се разтърсих из форума и знаещи колеги ме посъветваха(и ми обясниха) да си почистя СЕПАРАТОРА.Когато достигнах до него и реших да го чиста се оказа че е тотално запушен(сипвам от едната страна коресилин и от другата не протича нищо!!!).След 2ч. ръчкане и чагъртане вече беше чист и този проблем с пушенето изчезна.

                      Това е най лекият вариянт,но според мен трябва да започнеш от там.

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                        Колегата ти спомена нещо за сепаратор.Имах подобен проблем.На дълъг път със 130/140км/ч. изпуши яко,и това се случи на път за Родопите.Прибрах се като долях 1л. и в по-високите обороти пак пропушваше.Тогава се разтърсих из форума и знаещи колеги ме посъветваха(и ми обясниха) да си почистя СЕПАРАТОРА.Когато достигнах до него и реших да го чиста се оказа че е тотално запушен(сипвам от едната страна коресилин и от другата не протича нищо!!!).След 2ч. ръчкане и чагъртане вече беше чист и този проблем с пушенето изчезна.

                        Това е най лекият вариянт,но според мен трябва да започнеш от там.

                        Comment


                        • #27
                          може ли малко снимки на този сепаратор да го видя кво представлява,че днес бях пак в сервиз и за сегменти само става дума друго нищо
                          Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

                          Comment


                          • #28
                            смени си сигментите и гуми4ките и вси4ко 6те си доиде на мястото!
                            0892 488 330-Теодор
                            Alfa Romeo 145 3.0 24V
                            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                            Comment


                            • #29
                              http://clubalfaromeo.com/forum/searc...earchid=388664
                              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                              Audi A4 1.9 TDI

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kai77 Покажи съобщение
                                може ли малко снимки на този сепаратор да го видя кво представлява,че днес бях пак в сервиз и
                                за сегменти само става дума друго нищо
                                Колега, силно ти препоръчвам да започнеш от сепаратора Ако не ти въпросния сервиз . И не е зле
                                да проследиш процеса да няма после да си дал пари за основен ремонт а да е минало само с почистване
                                на сепаратор. Прилагам ти картинка от e-PER по ред на номерата
                                номер 5 декоративен капак (той е ясен кой ли не го е свалял )
                                номер 1 капак на клапаните и
                                номер 11 Сепаратор

                                и тук сними преди и след

                                самия сепаратор изваден и почистен

                                П.П.
                                Аз неказвам, сигурен съм при теб проблема е това.
                                Просто почни от там

                                Comment

                                Working...
                                X